나의 사랑 나의 팝스

[스크랩] Peter,Paul & Mary - Leaving on a Jet plane

그리운 오공 2010. 3. 2. 00:09

 

 

 

Peter,Paul & Mary -

 Leaving on a Jet plane

 

 

 

 

 

 

All my bags are packed I'm ready to go
I'm standin' here out side your door
I hate to wake you up to say good bye
But the dawn is breaking it's early morning
the taxis waiting he's blowing his horn
Already I'm so lonesome I could cry

 

가방에 짐을 챙겨 넣으니 출발 준비는 다 되었어요
난 당신 집 문밖 이곳에 서있어요
그대를 깨우고 싶지는 않지만 작별인사를 하기 위해
이제 날은 밝아오고 마침내 아침이 왔어요
택시기사가 경적을 울리며 빨리 나오라고 기다리고 있네요
나는 이제 울고 싶을 만큼 쓸쓸해요

 

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
I'm a leaving on a jet plane
I don't know when I'll be back again
Oh, babe I hate to go


 

그러니 키스에 줘요 나를 위해 미소 지어요
나를 기다리겠다고 말해줘요
나를 가지 못하게 꼭 안아줘요
나는 제트기로 떠나는 거예요
언제 돌아올지 알 수도 없구요
오, 내사랑 가고 싶지 않아요

 

There's so may times I've let you down
so many times I've played around
I tell you now they don't mean a thing
Every place I go I'll think of you
Every song I sing  I'll sing for you
When I come back I'll wear your wedding ring

 

당신을 낙심시킨 때가 한 두 번이 아니었어요
당신 주변에 여러번 머물러 있었지만
이제서야 그것이 별 의미가 없었다는 것을 알았어요
당신을 생각하며 모든 곳을 가보고
당신을 위해서 모든 노래를 불렀죠 당신을 위해 노래 부르겠어요
내가 돌아오면 당신과 결혼할 꺼예요

 

Now the times has come to leave you
one more times let me kiss you then close your eyes
I'll be on my way
Dream about the days to come when I won't have to leave alone
About the times I want have to say

 

이제 당신과 헤어져야 할 시간이 왔네요
당신이 눈을 감았을 때 내가 키스하도록 해주세요
나의 길을 가겠어요
나 혼자 떨어져 있지 않는 날이 오도록 꿈을 꾸세요
그리고 내가 당신에게 사랑을 고백할 날이 오도록 말이죠

 

Leaving on a jet plane
I don't know when I'll be back again.
Oh,babe I hate to go

 

비행기를 타고 떠납니다
언제 돌아올지도 모르지만
오 내사랑,난 떠나기 싫어요

 

 


 

 

 

 추억의 팝송/가요    코난탄노이

 

 

출처 : 추억의 팝송/가요
글쓴이 : 코난탄노이 원글보기
메모 :