나의 사랑 나의 팝스

[스크랩] Peter, Paul & Mary - Oh, Rock My Soul (참 예쁘네요.원곡)

그리운 오공 2010. 3. 2. 00:00

 

 

 

Peter, Paul & Mary -

 Oh, Rock My Soul (참 예쁘네요.원곡) 

 

 

 

이미지를 클릭하면 원본을 보실 수 있습니다.

 

 

Rock my soul in the bosom of Abraham
Rock my soul in the bosom of Abraham
Rock my soul in the bosom of Abraham
Oh, rock my soul

So high I can't get over it
So low I can't get under it
So wide I can't get round it
Oh, rock my soul

Rock my soul
Rock my soul
Rock my soul
Oh, rock my soul 

 

 


 

 

현경과 영애 - 참 예쁘네요


 

 

추억의 팝송/가요    코난탄노이

 

 

출처 : 추억의 팝송/가요
글쓴이 : 코난탄노이 원글보기
메모 :